onsdag 20 mars 2013

Badrum att bo i.....

Det finns få saker som kan kännas så vardagslyxigt som att ta ett långt bad efter en stressig dag på jobbet. Själv har jag ett litet tassbadkar....bara en hake; inget vatten är påkopplat. Jag har inte badat på tre år......oj, jag lät lite snuskig nu, vi har ju en dusch, tack och lov, men om jag finge tappa upp det där badkaret någongång..........


Badrumsinredning från Kvänum. Har du djupa fickor fulla med guld behöver du inte tveka!!



Avlånga kakelplattor är snygga vart som helst, i en fransk tunnelbana och i ett vackert badrum. Här varianten utan fasade kanter.




Detaljer!


Tänk att få plats med ett sminkbord i badrummet, så fantastiskt!
Och hur mycket underlagskrämer och duschtvålar får man inte plats med i den gigantiska kommoden.
Ett paradis för den fåfängda!
Själv har jag mer taktiken att sprida ut mina badrumssaker i ett jämnt flöde i hela huset så man kan vara säker på att aldrig hitta det man behöver!

Det känns som om bilden är från ett litet hotell i Frankrike.
 Min franske amour är bara iväg för att köpa lite baguette så jag piffar till mig lite innan han är tillbaka!!



Jag gillar när man slår på stort!! Ett rum för avkoppling! Den toan har aldrig varit använd av någon med dunkla avsikter....,
tänk om man skulle råka torka sig på gardinen.....
Om jag säger såhär; mina handdukar ligger aldrig sådär..... mina handdukar har dessutom 13 olika färger.


Jag kläcktes just. Ur detta ägg.


Varför ser det inte ut såhär i mintvättstuga....vaaaaarfööööör????

Svartvitt i färg, klassiskt.....

Visst är det snyggt och härligt att vägra vitt! Panel är ju så ombonat också!


Vore det inte bara upp till mig skulle detta vara mitt badrum. Jag gillar allt här!! Men nu är jag ju gift och promt skulle maken bestämma hur vårt badrum skulle se ut! Suck!

Kristallkrona, platsbyggd förvaring...nej det här är inget vidare....och granit är väl skit......



Liten plånbok och många idéer, kul att det finns folk som vågar tänka i andra banor!



Visst är detta lite rom-combadrum?? Meg Ryan tar ett dopp innan hon snubblar över Tom Hanks påväg ut......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar