lördag 9 mars 2013

Lantlig charm!


 Jag är svag för blommiga tapeter! Och tallrikshyllor! Bilden kommer från en billaga till en kvällstidning.
 Bilder från Hemnet! Kolla utsikten! Kolla fönstren! Mycket vitt, men såååå romantiskt! Där vill jag sitta med ett glas rosé medan maken fiskar. 

 Bild från Mio! Jag är så trött vår soffa. Den bröts itu för tre år sedan, men vi hjälper den upp med en, tro det eller ej; rostfri bunke! Någon gång vill jag ha en Howard! 
Vi lådsas att det är jag som lägger in ett vedträ i kakelugnen. Jag tittar lyckligt på de svarvade fötterna, nej, ingen bunke behövs när man har något vackert som håller upp soffan!
Detta är väl fint! Enkelt och hög mysfaktor! Måste ligga på landet, maken har alltid rutiga skjortor och jagar, hustrun virkar framför tv:n. Själv degar jag bara vid tv:n....och äter för mycket godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar