söndag 10 mars 2013

Tapettönten filosoferar!!

Jag ääääälskar tapeter! Lite föööör mycket.....

 Jag känner till de flesta tillverkarna, inte sällan extakt vilken kollektion den tillhör och andra riktigt patetiska detaljer som jag inte 
 vill erkänna.  

 Här har vi tapeter i gammalsvensk tradition. Den förstärker känslan av hemtrevnad; eller hur?
 Den här bilden kommer från hemnet. Tapeten måste sett ganska hemsk ut i boken; men kolla hur den gör hela rummet på plats. Så fint!!
 Elegant! Tapeter från Sandberg, precis lagom mycket för att rama in rummet och bryta mot allt det vita!
 Här skapar tapeten en känsla av romantik, svår färg, men den funkar perfekt här!!
 Detta är från nån blogg. En tapet som denna kan lätt bli too much, men kolla vilken ljuvlig sommarkänsla den skapar.




 En känsla av maskulinitet, räder, rutor, blått och vitt. Hög mysfaktor på detta rum.
  Ännu en tapet från Sandbergs samma som i köket ovan! Lite gustaviansk och mycket ombonad.
 Ett ljuvligt flickrum, tapeten är bara grädden på moset!!
 Bild från vårt gamla hus. Jag hatälskade denna tapet. Vissa dagar kändes det som om den ville anfalla och att vi när som helst skulle bli strypta av blomrankorna, andra dagar var den underbar.....

Den här tapeten är sååå snygg!

Fler tapetbilder är att vänta, om jag inte drunknat i en hink med tapetklister!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar